5 Simple Statements About İstanbul’un En İyi Kebap Restoranı Explained

Wiki Article

İstanbul'un en pahalı baklavasından (benim bildiğim kadarıyla) bile daha pahalıya lokum satıyorlar. "Aşırı pahalı" demek bile hafif kalır maalesef.

İlk defa ziyaretimde tavsiye üzerine gitmiştim, İstanbul’un bir ucundan diğer ucuna sırf tavsiye üzerine gittik, yurtdışından da misafirim vardı beraber gittik. Yemeği yedik epey de memnun kaldık meze salata kebapların tadı enfesti.

Reliable and most delicious lamb chops and shish kebabs. If you want to set the bar so large and afterwards explore the Turkish food stuff this is the greatest destination to begin with.

Misafirler restoranı hızlı servisi ve sıcak yemeği nedeniyle övgüyle bahsediyor. BirçAlright müşteri yıllardır Onbaşilar Kebap'a tragicık kalmış ve Aksaray'da olduğunuzda şiddetle tavsiye ediyor.

Yorumlar üzerine gittik patlıcan Kebabı ve İskender söyledik. Kebap güzeldi ama İskender’de koku vardı çAlright keyif alarak yiyemedim ortam kalabalık garsonlar ilgili

Siz de İstanbul kebapçı önerisi arıyorsanız hemen harekte geçin ve bu İstanbul’daki en iyi 20 kebapçı ile ilgili bir lezzet keşhigh-quality çıkın! Ruhunuza ve kalbinize harika bir kebap ziyafeti yaşatın!

İlk deneyimimdi bir dahakinin erzurumda İstanbul’un En İyi Kebap Restoranı olması dileğiyle iki şiş bir porsiyon olarak 460 tl dürüm ile doyurucu olabilir aksi halde porsiyon bir kişiyi doyurmaz

Genelde her zaman gittiğim. Bir yer salatasını karalahana çorbasını çok severim. Döneri de lezzetli çalışanlar da çOkay kibar sirkeci yoğun bir yerde olması harika alışveriş gezip dolaştıktan sonra en sevdiğim

Pazar kahvaltısı için gittiğimiz mekanda erken saatlerinde sessiz bir ortamda Boğazın eşsiz havasını soluyarak harika bir sabah geçirdik. Personelin ilgisi harikaydı.

Kanatı da başarılı bulduk. Tatlı olarak ta kaymaklı ekmek kadayıfı aldık o da güzeldi, kaymağı olması gerektiği gibi boldu. Ortam da otantik ve hoştu, servis te hızlıydı. Fiyatlar biraz daha ortalama ocakbaşılara göre fazla gibi geldi bize. Ama memnun ayrıldık. Rezervasyon yaptırılması tavsiye edilir, lakin pazartesi gecesi bile kalabalıktı.

Dost canlısı servis deneyime katkıda bulunurken, bazıları masalar arasındaki alanın biraz dar olduğunu düşünüyor. Bir alışveriş merkezindeki konumuna rağGuys, bu mekan kaliteli yiyecekleri ve makul fiyatları nedeniyle şiddetle tavsiye edilir.

6 kisi dogumgunu icin rezervasyon yaptik ta tuzladan geldik kapi duvar disarida kaldik boyle rezillik olamaz!

Lahmacuna dönecek olursak boyut olarak büyük two tane ile bir kişi rahatlıkla doyar çıtırlığı güzel ancak hamuru hem kalın hemde kullanılan malzemelerden dolayı kuru iç malzemede çok fazla maydanoz sapı ve sebze mevcuttu ben kıyma dengesinin çOkay aşağıda olduğu gözlerimle de damağımlada deneyimlemiş oldum.

Topkapı Sarayı’nın bahçecinse böyle temiz ve nezih bir yer olması harika gerçekten. Eski İstanbul’a dair her gezimizde kahvaltıyı burada yapıyoruz. Osmanlı saray şerbeti muhteşem.

Report this wiki page